6 תשובות
שואל השאלה:
אבל איך מכירים אנשים?
אנונימית
לא אפליקציות של הכרויות עלובות לרוב
^ברחוב? באינסטגרם? בעבודה?
שואל השאלה:
שולחים הודעות רק אנשים בני 28 חחח בטח מה זה נואשים
אנונימית
כי באפליקציית הכרויות אין אותו וייב שבמציאות פנים מול פנים
זה דורש זמן ורצינות, וזה יותר מתאים לאנשים בוגרים יותר בגיל או רציניים שמחפשים זוגיות, מאישה צעירה כמוך שכנראה מחפשת ריגושים
לא כולל טינדר שבד"כ זה יותר סטוצים והכרויות קצרות
לא ילדותי בכלל תעשי מה שטוב לך
שואל השאלה:
נראה לי אני מוחקת וזהו
אנונימית