5 תשובות
אין קשר בין השניים
נגיד אני נגד אפליקציות הכרויות אבל לא מתחילה במציאות כי כרגע אני לא מעוניינת להתחיל עם אף אחד
שואל השאלה:
לא משנה אבל אנשים מתנגדים לזה באופן כללי בזמן שאף אחד לא מתחיל במציאות כמעט
אנונימית
יש אנשים שנוח להם להישאר ככה
כי באפליקציה אתה יותר בטוח
אתה לא חושף את עצמך אלה רק את החלקים הטובים ביותר שלך
אנשים מעדיפים ככה בגלל פחד
מתביישים
אין להם ביטחון במציאןת