8 תשובות
מתביישים/מחכים שהיא תעשה את הצעד הראשון
שואל השאלה:
הם עושים את הצעד הראשון אבל אחרי שיחה אחת זה נגמר
אנונימית
הם עושים את זה להרבה בנות
קודם כל יכול להיות שהוא ביקש מספר כדי להוכיח לעצמו שהוא נחשק ולהעלות לעצמו את האגו והוא לא באמת רוצה אותך.
אנונימי
שוכחים
אופציות אחרות אולי
אנונימי
אני גם באפליקציה. הבנים בדרך כלל לוקחים מספר ואז אומרים שלום שלום ואז עוברים לבחורה הבאה.. ובגלל זה הם תקועים שם שנים. הם לא מרוכזים באחת והם גם לרוב ממקבלים
נכון^
אנונימי
אני גם מחפש להכיר
כל האפליקציות חרא
יצורים
אנונימית