7 תשובות
הקראש שלי לא כזה משמעותי הוא סתם קראש בית ספר הייתי מעדיפה לנצל את הזמן להיפרד מהאנשים שאני אוהבת
כן.
בגלל שבא לי למות בידיעה שכבר עשיתי הכל ולא פספסתי שום הזדמנות בחיים.
בגלל שבא לי למות בידיעה שכבר עשיתי הכל ולא פספסתי שום הזדמנות בחיים.
לא, לדעתי מיותר קצתת
הייתי עושה סטוץ עם הומלס
חד משמעית כן
לא כי אם אני יהרוס את הקשר שלנו ברגעים האחרונים, אבל גם כן כי אם אני לא אניירגיש שאולי היה יכול להיות שם משהו
כן
באותו הנושא: