3 תשובות
תת משקל במיוחד בגיל הילדות זה משו אינדבידואלי ומשתנה אז הוא יסבול כמו כל אחד אחר מתת משקל
שואל השאלה:
^
אבל הגוף שלו התרגל כבר לתת משקל, אז מה יקרה לו? מעבר לזה שהוא יהיה בתת משקל קיצוני
אנונימי
הוא בתת משקל קיצוני
וזה מאוד מאוד לא בריא