3 תשובות
תת משקל במיוחד בגיל הילדות זה משו אינדבידואלי ומשתנה אז הוא יסבול כמו כל אחד אחר מתת משקל
שואל השאלה:
^
אבל הגוף שלו התרגל כבר לתת משקל, אז מה יקרה לו? מעבר לזה שהוא יהיה בתת משקל קיצוני
^
אבל הגוף שלו התרגל כבר לתת משקל, אז מה יקרה לו? מעבר לזה שהוא יהיה בתת משקל קיצוני
אנונימי
הוא בתת משקל קיצוני
וזה מאוד מאוד לא בריא
וזה מאוד מאוד לא בריא
באותו הנושא: