4 תשובות
נו אז אם לא יכול לקרות לה מה זה מה הייתה עושה?
אנונימית
כל אחד ירגיש שונה זה תלוי..
יש כאלה שלא משנה להם
יש כאלה שככה הם רוצים
יש כאלה שיפריע להם
לא הבנתי ככ את השאלה
אנונימית
שואל השאלה:
ואם בת מה היתה עושה כי לבנות אין מצב שזה יקרה
אנונימי
רע
אנונימית