13 תשובות
ויש כאלה שכן שמים
למה כן? אלא אם כן זה מפריע להם
שואל השאלה:
כי בטח קופץ להם
אנונימית
למה שישימו
גברים לא שמים וגם לא צריכים לבנות זה נושא אחר
כי הם גברים ויש כאלה ששמים
שואל השאלה:
מה זה לא צריכים זה ציצי
אנונימית
מה את רוצה שגם ישתלטו לנו על החזיות
גם ככה קשה למצוא
שואל השאלה:
חלךלג נו אגל אני באמת שואלת לא באמת אכפת לי אם הם שמים
אנונימית
כי הם לא צריכים
למה שכן ישימו?
כי הם גברים ואין צורך
צודקת
למה בנות שמות ובנים לא?
אנונימית