10 תשובות
אז אל תגלחי
תתפשרו תעשי פוני למטה
אנונימית
האמת שפעם הייתי בטוחה שרוב הגברים מעדיפים שבנות יגלחו
רק בזמן האחרון הבנתי שזה גורם להם לחשוב שהם עם בנות קטנות ומעדיפים לרוב לא לגלח
אנונימית
תעש מה שנוח לך בעקרון כי זה הגוף שלך אם זה ממש מפריע לך שיער ואת לא רוצה "לאכזב" אותו אז תשאירי קצת
אנונימית
הרוב אוהבים חלק אבל זכותו
קצוץ לא עוזר?
Avk
שואל השאלה:
אין לי הרבה בכלל רואים את העור גם אחרי חצי שנה שאני חא מגלחת אז לעשות עיצוב של פס או משולש לא מתאפשר וקצוץ יראה חלק
אנונימית
תדביקי שפם אולי זה יצחיק אותו והוא ישכח מחלק
שואל השאלה:
אני בוכהה
אנונימית
תגלחי לפי האות של השם שלו לדוגמא a אז שישאר שיער בצורת a
תעשי מה שחבר שלך אוהב.