4 תשובות
לגיטימי זה יכול להרגיש מביך לפעמים
פעם גם אני הרגשתי ככה
אבל יעשיו אני ממש לא מרגישה כבר ככה אלא אפילו כיף לי ללכת עם אמא שלי לקניון
וגם אני רואה ילדים בגיל שלי ולא מעט שהולכים עם ההורים גם לפעמים
זה לגיטימי
לגיטימי,גם אותי מביך מידי פעם
הגיוני