7 תשובות
לגיטימי כן אבל בסופו של דבר מה אכפת לך חוויה
שואל השאלה:
הכי פאדיחה שיש
אנונימית
למה פאדיחה את לא הראשונה שזה ככה
שואל השאלה:
^כן אבל 10 מזוודות ענקיות זה מוגזם
ואתה לא רוצה לדעת מה יש בתוך אם יעשו לנו חיפוש אני קוברת את עצמי
אנונימית
אני בוכה די אמאלה אני מבינה אותך שזה מביך רצח אבל אף אחד לא מסתכל עליכם כולם מרוכזים בעצמם,וגם אם מישהו יסתכל אחרי דקה וחצי הוא ישכח מזה
זה לא מביך, זה פשוט לא נוח להסחב אם זה.
האנשים שיסתכלו יחשבו שאתה נוסע לכמה חודשים, אז מה אכפת לך בתכלס?
קח את זה בהומור, אל תיהיה כבד ותחשוב יותר מידי.
אתה טס לחול, יש אנשים שמתים כבר לטוס למדינה אחרת, אתה תפגוש גם משפחה. זה מה שמעסיק אותך? תשתחרר :)
מביך