4 תשובות
עצוב וכל כך נכון
וואו כתוב יפה מאוד אהבתי
וכל כך מדויק לצערי
וכל כך מדויק לצערי
חמוד. אני קורא את זה בראש יותר כמו ספוקן וורד (פואטרי סלאם) ולכן מתאים שאין "ביט".
כן יש כאן בלבול בנוגע למתי חרוזים או מצלולים אמורים להיכנס ומתי לא מכיוון שאין מבנה ברור.
רואים שהקטע צריך עוד שיופים.
אין מה לפחד משורות ארוכות אגב, זה בסדר גמור. כדי לרכך אותן אפשר להוסיף חרוזים/מצלולים באמצע השורה, בנוסף לתחילת השורה. או לחלופין לעשות חרוז מתקדם - השורה השנייה מתחילה בחרוז שהשורה הראשונה נגמרה בו ובסוף השורה השנייה מתחילים חרוז חדש.
בהצלחה :)
כן יש כאן בלבול בנוגע למתי חרוזים או מצלולים אמורים להיכנס ומתי לא מכיוון שאין מבנה ברור.
רואים שהקטע צריך עוד שיופים.
אין מה לפחד משורות ארוכות אגב, זה בסדר גמור. כדי לרכך אותן אפשר להוסיף חרוזים/מצלולים באמצע השורה, בנוסף לתחילת השורה. או לחלופין לעשות חרוז מתקדם - השורה השנייה מתחילה בחרוז שהשורה הראשונה נגמרה בו ובסוף השורה השנייה מתחילים חרוז חדש.
בהצלחה :)
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימית
באותו הנושא: