2 תשובות
נשמע טוב קשוח לקרוא הכל
נשמע דווקא שאתה בא מתוך הסתכלות על הקיצון כי רוב האנשים לא נותנים כל כך הרבה משקל לשאלת המוות, בכללי אני מרגיש מהטקסט הזה (שהוא חכם כן) אבל אני מרגיש ממנו התאמצות, והתנגדות לזרם החיים
אני מאמין שבחיים יש מאמץ, אבל אנחנו צריכים לא לקחת אותם ברצינות מדי, לחיות בתדר קלות וללמוד לשחרר.
אני מאמין שבחיים יש מאמץ, אבל אנחנו צריכים לא לקחת אותם ברצינות מדי, לחיות בתדר קלות וללמוד לשחרר.
באותו הנושא: