6 תשובות
כן איפה המשהו
שואל השאלה:
כתבתי
אנונימית
אני לא מבין למה את מצפה שזה יהיה כמו בסרטים כולן ירצו להיות חברה שלך? ברור שאת צריכה לעשות מאמץ בעצמך
אוקי, אני בולל כמוך.
ממש היה לי קשה להתחבר לאנשים סתם ככה עד שהבנתי שכולם שמים ז על כולם חוץ מעצמם.

אם את רוצה להיות חברה של מישהי, יש לך 2 אפשרויות
1. לגשת אלייה ופשוט לדבר איתה, אולי להתחיל ממחמאה
2. אולי יש לכן חברה משותפת שתוכל להכיר בינכן

המפתח להכל זה הביטחון, איך שאת הולכת, הכל. שפת גוף זה ממש חשוב
שואל השאלה:
תאמת שניסיתי יש לי בכיתה שני חברות
שניהן לא כזה מדברות עם בנות כי הן החברות של עצמן ובחבורה של בנים שאיתם אני לא מדברת .

קשה לי לגשת ולדבר תמיד ראשונה
וחוץ מי זה כבר יהיה מביך כי הגעתי שנה שעברתי ולא דיברתי איתן אפילו שיחה 1 וכן החמאתי מלא לבנות כמה הן יפות והחמאתי על הבגדים אבל עדיין
לא אכפת לי מהן השאלה שלי
למה שיכירו אותי גם אם אני לא מדברת איתן ולמה שאני יהיה הנושא שיחה זה מעצבן
מה עכשיו אני חייבת ללכת להתחבר ?
גם ככה זה שנה אחרונה שלי

וזה למשל כמו שאם הייתי כמה שנים באותו כיתה והייתה מגיעה ילדה חדשה מה היא ישר הייתה נגשת לדבר איתי?
לא זה מוזר
וגם ככה אני כבר לא חדשה אז יותר אראה מוזר.

פשוט לא הבנתי את הקטע לרכל עלי אין לי מושג אם אמרו עלי עוד דברים אבל
ולמה שיכירו אותי אם אני לא מדברת /:
אנונימית
אבל חליל צד זה ממש לא מה שהיא אמרה. היא אמרה שכולן מרכלות עליה כי היא ביישנית והיא לא מבינה מה הן מצפות, כי היא לא בן אדם שיבוא וידבר ויתחבר עם אנשים בעצמה, זה יותר קשה לה. היא לא אמרה "ואי הצטרפתי שנה קודמת לכיתה ואף אחת לא ניגשת אליי ואף אחת לא רוצה להיות איתי", אז מה הקשר?

ותקשיבי אני ממש מבינה אותך וזה באמת קשה ליצור חברויות חדשות. גם אני בן אדם שלא יגש וידבר עם אנשים חדשים שאני לא מכירה, וזה בסדר גמור. הם סתם מרגלות כי זה הכיף שלהם ואין להן משהו אחר לעשות, אין לך מה להתרגש מזה.
אנונימית