4 תשובות
לא חושב שלייחס טוב/רע לאדם שמרן זה משהו שאפשר סתם ככה לעשות
לא תמיד
זה תלוי בבן אדם
אנונימית
שמרנים במה וחוץ מזה כל אחד יכול להיות אדם טוב הכל תלוי במה הוא עושה כדי להגיע לזה
העמדות שלך בנוגע לסוגיות חברתיות לא עושות אותך אדם טוב או רע אוטומטית. זה לא משנה אם אתה שמרן או פרוגרסיבי.