4 תשובות
ככה זה לעולם ךא נדע
שואל השאלה:
אז מה אני צריכה להיות רע כדי לחיות יותר זמן?
נוו באמת....
אנונימית
לא יודעים. העולם מוזר . את לא צריכה להיות רעה בשביל לחיות יותר זמן, אלא לנצל את החיים למשהו טוב, זה באמת קשה להבנה אבל אל תחשבי לחשוב על זה יותר מדי כי זה יכול לשגע אותך
אולי ככה אנשים רעים מקבלים הזדמנות להשתפר ולעשות משהו משמעותי בחיים שלהם? (לעומת הטובים שפשוט עשו במשך כל החיים שלהם דברים מדהימים)
אין לדעת :(