6 תשובות
אולי את שרירי הרגליים
אף פעם לא הבנתי מזה עושה באמת
זה כביכול משהו בין הליכה למדרגות
הליכה בשיפוע זה יותר מאמץ זה עליה
הליכה בשיפוע זה יותר מאמץ זה עליה
זה עובד חזק על הרגליים , את תרגישי בהתחלה את הרגליים שורפות אם זה פעם ראשונה שלך
תתחילי משיפוע 7-8 ואז תעלי בהדרגה
וזה שורף הרבה קלוריות ויכול לחטב את התאומים והיריכיים
תתחילי משיפוע 7-8 ואז תעלי בהדרגה
וזה שורף הרבה קלוריות ויכול לחטב את התאומים והיריכיים
אהה
שמעי אז זה לא כזה מגדיל שריריל כמו מכשירי כושר אחרים
אבל כן מגדיל
שמעי אז זה לא כזה מגדיל שריריל כמו מכשירי כושר אחרים
אבל כן מגדיל
שואל השאלה:
אז כדאי לעשות את זה בתור אירובי או פשוט לעשות הליכה בלי שיפוע?
אז כדאי לעשות את זה בתור אירובי או פשוט לעשות הליכה בלי שיפוע?
אנונימית
באותו הנושא: