6 תשובות
אולי את שרירי הרגליים
אף פעם לא הבנתי מזה עושה באמת
זה כביכול משהו בין הליכה למדרגות
הליכה בשיפוע זה יותר מאמץ זה עליה
זה עובד חזק על הרגליים , את תרגישי בהתחלה את הרגליים שורפות אם זה פעם ראשונה שלך
תתחילי משיפוע 7-8 ואז תעלי בהדרגה
וזה שורף הרבה קלוריות ויכול לחטב את התאומים והיריכיים
אהה
שמעי אז זה לא כזה מגדיל שריריל כמו מכשירי כושר אחרים
אבל כן מגדיל
שואל השאלה:
אז כדאי לעשות את זה בתור אירובי או פשוט לעשות הליכה בלי שיפוע?
אנונימית