4 תשובות
חחח זה אחלה אבל את צריכה להשאר בדופק של 130-140 בשביל לשרוף כמות אופטימלית של שומן
תלוי בדופק בגדול אבל לדעתי ההליכה המהירה
שואל השאלה:
אני אישית מרגישה שהגוף שלי הרבה יותר מתאמץ בריצה בהליכון, אבל לאו דווקא בגלל המאמץ הפיזי... רק בגלל הפחד מנפילה מההליכון באמצע
אנונימית
הכל תלוי בדופק