התחברות
הרשמה
אם אני עושה חצי שעה הליכון בשיפוע גדול זה בונה שרירים?
5 בספטמבר 2024, 20:54
הליכה
שרירים
אימוני כושר
3 תשובות
רק אם בחיים לא זזת
א
אקסודוס
בקטנה ממש ברגליים אבל זה יותר אירובי
ח
חתול321
לא ממש ואם כן אז בקטנה אולי ברגליים
י
יותר תלתלים משכל
באותו הנושא:
תגידו מי שעושה על ההליכון כמה אתם עושים מבחינת זמן ,שיפוע,ומהירות?
בנות שמתאמנות עם שיפוע בהליכון אבל מחזיקות את ההליכון..
ריצה עם שיפוע גבוה בהליכון נחשב אימון כוח או לא?
כמה קלוריות שורפים בחצי שעה הליכה בהליכון במהירות של 5 בשיפוע 15?
אם כל המכונות של הרגליים במכון תפוסות זה בסדר שאני ארוץ בהליכון בשיפוע?
שיפוע עושה את ההליכון קשה יותר או קל יותר? וכמה שיפוע צריך או שבלי זה בסדר?
באמת הגיוני לשרוף 400 קלוריות בהליכה מהירה בשיפוע 15% במשך שעה על ההליכון?
מה היתרון בלהעלות את הגובה של ההליכון יעני שיהיה שיפוע (סוג של טיפוס על הר)
לעשות בהליכון עם שיפוע
מה זה שיפוע בהליכון? מה הפירוש?
אם הייתי בשיפוע על הליכון ושרפתי 600 קלוריות אבל כל ההליכה החזקתי בהליכון עם הידיים. לא באמת שרפתי את הקלוריות האלו?