14 תשובות
הלוואי בעברית
לא קיבלו..
שואל השאלה:
פאק באלי כבר את הציוניםם
וואי אמאלה עשיתי רק בלשון (כי אני תלמידת
משנה) ואני גם ממש מחכה לזה אבל ברמה קשה
^
עוד שבועיים בדיוק כולם מקבלים
איך את יודעת?^
אמרו עד פסח
רגע מאיפה המקורות שעוד שבועיים בדיוק כולם מקבלים
ראיתי שמשרד החינוך הגיבו בטיקטוק אבל לא בטוח שבועיים הם רשמו עד זה יכול להיות גם עוד יומיים
כן אבל מישהי אמרה פה שעוד שבועיים בדיוק כולם מקבלים
מעניין מאיפה היא הביאה את זה
רגע באיזה סרטון שלהם הם הגיבו
עריכה: לא משנה, מצאתי
שואל השאלה:
^ תודה 3>
כל הכבוד ^
שואל השאלה:
יאללה אני צריכה אותם, אני מקווה ל90, אם קיבלתי בהם 90 כמעט בטח שאני אצא עם ממוצע בגרויות 90+