5 תשובות
גם אנחנו לא קיבלנו זה כזה לא הוגן
pv
חצי מהתלמידים לא קיבלו
גם אצלנו , יש לי מגנים לבגרויות שניגשתי לעשות משנה שעברה לשפר ולא קיבלתי ציון כי הבית ספר שלי לא הגיש מגנים
אנונימית
הרוב לא קיבלו. חוץ מלשון
אנונימית
גם שלי ואני כל כך מתוסכלת אני באמת לא יודעת אם לגשת או לא כי יש לי חיים מעבר ללמוד כל הזמן