5 תשובות
77 בעברית זה ממש לא ציון חרא
מקסימום תשפרי את היסטוריה שנה הבאה

אני משפרת את עברית השנה
בסדר לא נורא העיקר עברת
ולא כולם קיבלו ציונים טובים, אני בטוח שיש מלא שניגשים קיץ
אולי לא למדת כמו שהם למדו
שואל השאלה:
כשכל מי שאת שומעת קיבל 80 ו90 אז כן
אנונימית
77 בלשון זה ממש לא חרא.