10 תשובות
רק לא קיבלתי בבגרויות הפנימיות אבל וואו שכחתי מזה
שואל השאלה:
אוף זה מעצבן אותי אני רוצה לדעת את הציונים שלייע
אנונימית
למה
מה הלחץ
אה אני אבדוק שנייה
שואל השאלה:
אוקיי יופי פחדתי לרגע שיש משהו לא בסדר איתי
אנונימית
לא קיבלתי כלום גם
אנונימית
לא קיבלתי אפילו ציון חיצוני אחד, והגישו לי את כל המגנים
הבית ספר שלי לא קיבל עדיין
לי חסר רק בעברית 2 המועדים וביולוגיה וזהו, השאר קיבלתי(לא היום)