11 תשובות
מאודד
בע לא
לא
אנונימית
יס
מאוד
זה כמו שתקראי לבת נתנאל
הל נא
לדעתי לבנים לא
כאילו זה שם יפה, אבל בטוח רוב האנשים יחשבו שהוא בת וזה יהיה ממש מעצבן כל הזמן
כל בן שקוראים לו נטע הוא חתיך
יש משהו בשם הזה
יש משהו בשם הזה
אנונימית
באותו הנושא: