12 תשובות
מזעזע
פחות התחברתי
מכוער
שואל השאלה:
מה
זה שם של מישהו חתיך כזה
מה
זה שם של מישהו חתיך כזה
אנונימית
פחות זה יותר לבנות
שואל השאלה:
דיי לא אכפת לי אני הולכת לקרוא לבן שלי נטע
דיי לא אכפת לי אני הולכת לקרוא לבן שלי נטע
אנונימית
מהמם
פחות מתאים
רק הורה ששונא את הבן שלו יעשה את זה
נחמד אבל רגיל
האמת שנטע לבן זה מתאר לי אותו ממש גברי וחזק וגדול כזה
שם חמוד
כנראה שלא הייתי קוראת ככה לבני אבל שם יפה
שם חמוד
כנראה שלא הייתי קוראת ככה לבני אבל שם יפה
אישית לא אוהבת שמות בסגנון הזה לבנים, כמו מעיין או בר אבל תלוי ממש
באותו הנושא: