12 תשובות
הכינוי שהדבקתי לחבר שלי, בעיקרון שם יפה:)
זה יותר שם של בת...
אני לא מאוד אוהבת
זוועה
אנונימית
לא משהו מתאים לבת יותר
זה אבל לילד בכל זאת נטע זה שם של בת
זה שם של בת
לא יודעת לא מתאים
לא יודע אבל אם הוא היה שחור זה היה יותר מתאים לו
אנונימי
אני לא מצליחה לדמיין בן שקוראים לו נטע
זה מוזר ולא בקטע טוב
אנונימית
יפה בעיניי.
יש לי נטע בן בכיתה, אז התרגלתי
נחמד לדעתי
נטע? לבן? מה נסגר? רוצים לבאס לו תחיים כשיגדל?
משגע אותי הורים שדופקים שמות לילדים המסכנים האלה
ולא לוקחים בחשבון שכשהוא יגדל הוא יבין ויגלה שהוא
נדפק עם של בת וזה יגרום לו באסה רצח וכולם יצחקו עליו,
אז למה לעשות לו את זה כשהוא תינוק ולא יכול להגיב?
קצת אכזריות הייתי אומר.