12 תשובות
זה שם של בת לדעתי
אנונימי
לא נורא, לי יש משהו אישי נגד, אבל בסך הכל זה בסדר.
לא
לא ממש...
לא לגבר
זה שם של בת
שואל השאלה:
זה לא שם רק של בנות, אני מכירה כמה נטע בנים
זה לא שם רק של בנות, אני מכירה כמה נטע בנים
אנונימית
אז ההורים שלהם רצו ילדה, זה לא שם גברי.
שואל השאלה:
בלי קשר למה שהם רצו, השם יוניסקס
בלי קשר למה שהם רצו, השם יוניסקס
אנונימית
לא, ואני מכיר מישהו עם השם הזה.
מזעזע בעיניי
באותו הנושא: