6 תשובות
לא מוקדם ולא מאוחר
א. הפוףת עדיף ככל שיש פחות שינויים הורמונאלים תכלס (לא שזה משנה כל כך לדברים)
ב. אין לזה באמת גיל, אפשר להתחיל גם ב30
ב. אין לזה באמת גיל, אפשר להתחיל גם ב30
ההורמונים מתאזנים בגוף בערך בגיל 21 אז זה לא מאוחר מדי
אין מוקדם או מאוחר כשזה נוגע לזה, יש כאלה שמתחילים בגיל 6 (כן, קיים) וכאלה שמתחילים בגיל 50
רגיל
אני גם התחלתי לעשות בבית שחי בגיל 21 ואני בת 22
אנונימית
באותו הנושא: