4 תשובות
hey ;)
תנדה לקרוא ותראה אני לא חושב שזה כזה מומלץ כי לנו הסוכרתיים זה די קשה להבריא פצע
אבל עדיין תיכנס ותעשה חיפוש בגוגל חוץ מזה
שואל השאלה:
15
תבדוק עם ההורים שלך שידברו עם מכונים
אתה סך הכל בן 14 אני חושב שעדיף לך לחכות קצת או שתבדוק שיטה אחרת
שואל השאלה:
יש אלפי נשים בשנה שעוברות את זה והן סוכרתיות והכל בסדר
זה לא בוודאות זה פשוט שיש סיכוי