5 תשובות
מותר
כי הגוף הורמונלי ולא מאוזן
מותר אבל לא מומלץ וזה לא רק לבנים גם לבנות בגיל הזה פחות עדיף
אנונימית
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימי
כי הגוף עוד לא מאוזן זה כמו שאומרים לבנות לא לעשות במחזור או כי המחזור לא סדיר
גם אצל בנים וגם אצל בנות הגוף מתאזן בגילהים האלה
גם אצל בנים וגם אצל בנות הגוף מתאזן בגילהים האלה
אנונימית
באותו הנושא: