5 תשובות
כי הגוף הורמונלי ולא מאוזן
מותר אבל לא מומלץ וזה לא רק לבנים גם לבנות בגיל הזה פחות עדיף
אנונימית
שואל השאלה:
למה?
אנונימי
כי הגוף עוד לא מאוזן זה כמו שאומרים לבנות לא לעשות במחזור או כי המחזור לא סדיר
גם אצל בנים וגם אצל בנות הגוף מתאזן בגילהים האלה
אנונימית