8 תשובות
שואל השאלה:
נגיד אתחיל בגיל 17, עוד 4 חודשים..
נגיד אתחיל בגיל 17, עוד 4 חודשים..
אנונימית
לייזר טוב להתחיל כמה שיותר מוקדם ככה התוצאות יהיו יותר טובות
אנונימית
תתחילי כבר עכשיו
עדיף להתחיל כמה שיותר מוקדם
מן הסתם שלא תסיימי עד הצבא זה תהליך ארוך אבל אפשר להסתדר בצבא
עדיף להתחיל כמה שיותר מוקדם
מן הסתם שלא תסיימי עד הצבא זה תהליך ארוך אבל אפשר להסתדר בצבא
שואל השאלה:
אנונימית את טועה.. עדיף להתחיל יותר מאוחר כי עד גיל 18 גיל ההתבגרות.. וחלים בגוף שינויים הורמונליים שמשפיעים על צמיחת השיער
אנונימית את טועה.. עדיף להתחיל יותר מאוחר כי עד גיל 18 גיל ההתבגרות.. וחלים בגוף שינויים הורמונליים שמשפיעים על צמיחת השיער
אנונימית
שואל השאלה:
ועכשיו בעייתי להתחיל יש סגר ולא ידוע מה יהיה בהמשך
ועכשיו בעייתי להתחיל יש סגר ולא ידוע מה יהיה בהמשך
אנונימית
הכל טוב אפשר לעשות תוך כדי הצבא תלוי מה התפקיד...לי נגיד קשה לקבוע כי אני לא יודעת מתי אני סוגרת ומתי לא
הרוב לא כמוני
הרוב לא כמוני
שואל השאלה:
יש לי צו ראשון עוד חודשיים, אחשף לסוגים שונים של תקפקידים ויוכל בערך להחליט?
יש לי צו ראשון עוד חודשיים, אחשף לסוגים שונים של תקפקידים ויוכל בערך להחליט?
אנונימית
מאמי יש לך שנתיים אל תחשבי על הצבא עזבי אותך
תתחילי וזהו
גם אני התחלתי ביא ונשאר לי טיפה גם לצבא והכל טוב זה בסדר
תתחילי וזהו
גם אני התחלתי ביא ונשאר לי טיפה גם לצבא והכל טוב זה בסדר
באותו הנושא: