28 תשובות
תלכי לרופא
אנונימית
שואל השאלה:
אני גבר ורק המוקד או המיון פתוח
אני גבר ורק המוקד או המיון פתוח
לך למיון
אם אתה מצליח להזיז את הזרת זה לא שבר
אנונימית
לך למיון או טרם
מדא או טרם או ביקור רופא או ללכת למלרד
שואל השאלה:
כואב ממש להזיז אותה היא מקובעת על עוד אצבע אז היא נגררת איתה
כואב ממש להזיז אותה היא מקובעת על עוד אצבע אז היא נגררת איתה
מדא או מלרד
שואל השאלה:
זה יקר ואם זה לא משהו רציני זה תשלום של 900שח
זה יקר ואם זה לא משהו רציני זה תשלום של 900שח
אז מלרד ושהקופה תכסה לך את זה
שואל השאלה:
מרלד יקר ומדא זה מלא רעש ולא רוצה להעיר את ההורים
מרלד יקר ומדא זה מלא רעש ולא רוצה להעיר את ההורים
תקשיב אתה יכול לשלוח לי תמונה של האצבע ?
שואל השאלה:
היא טיפה מקובעת
היא טיפה מקובעת
שואל השאלה:
וחבושה
וחבושה
מדא אתה יכול לבקש שיגיעו בלי סירנה ושאתה תבוא לאמבולנס זה לא בעיה בכלל
לפני שחבשת אותה, אתה יכול לתאר לי מה ראית? אם יש דם
כאב ספציפי שיש
אם ראית משהו אחר
כאב ספציפי שיש
אם ראית משהו אחר
שואל השאלה:
היא חבושה
היא חבושה
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
ככה
ככה
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
כאב חדד מאוד ולא יכול לגעת איתה בכלום
כאב חדד מאוד ולא יכול לגעת איתה בכלום
שואל השאלה:
לא ראיתי דם רק ריח
לא ראיתי דם רק ריח
אוקיי יש לך מקל ארטיק/מקל כלשהו שקשיח כמו מקל ארטיק?
אם כן תוריד את החבישה, (תצלם את הזרת),
תשים את המקל בין שתי האצבעות ואז תחבוש, שיהיה תמיכה לא רק של האצבע אלא גם של משהו קשיח
אם כן תוריד את החבישה, (תצלם את הזרת),
תשים את המקל בין שתי האצבעות ואז תחבוש, שיהיה תמיכה לא רק של האצבע אלא גם של משהו קשיח
שואל השאלה:
אין לי
אין לי
שואל השאלה:
אמבולנס זה 500שח
אמבולנס זה 500שח
בסדר אבל הבריאות שלך חשובה יותר מכל סכום כסף
שואל השאלה:
זה יכול לחכות למחר לא ?
זה יכול לחכות למחר לא ?
תלך מחר בבוקר למיון
אם אתה לא מצליח לישון בגלל שכואב לך אז מדא או ללכת עכשיו איכשהו למיון
היי חובש במד"א
מה שתיארת נשמע כמו שבר/פריקה של העצם.
הריח שאתה מתאר יכול להעיד על דימום פנימי ברמה כזאת שאתה כבר יכול להריח אותו וזה לא טוב.
הקיבוע שעשית נראה קצת לוחץ מדי, תשחרר אותו מעט ותשים לב לכמה דברים חשובים, אם אתה מרגיש-
-חוסר תחושה/נימול באצבע
-חוסר יכולת להזיז את הקצה של האצבע בכלל
-נפיחות שמתפשטת לשאר כף היד
אתה חייב לפנות לעזרה באופן מיידי.
בכל מקרה, אני ממליץ לך ללכת להיבדק כמה שיותר מהר, המחשבה שלך לא אמורה להיות על הכסף, המחשבה שלך אמורה להיות "האם עשיתי נזק כל כך חמור שאם אני לא אטפל בזה עד הבוקר זה יהיה בלתי הפיך"
אתה צריך לעשות צילום וכמה שיותר מהר.
מה שתיארת נשמע כמו שבר/פריקה של העצם.
הריח שאתה מתאר יכול להעיד על דימום פנימי ברמה כזאת שאתה כבר יכול להריח אותו וזה לא טוב.
הקיבוע שעשית נראה קצת לוחץ מדי, תשחרר אותו מעט ותשים לב לכמה דברים חשובים, אם אתה מרגיש-
-חוסר תחושה/נימול באצבע
-חוסר יכולת להזיז את הקצה של האצבע בכלל
-נפיחות שמתפשטת לשאר כף היד
אתה חייב לפנות לעזרה באופן מיידי.
בכל מקרה, אני ממליץ לך ללכת להיבדק כמה שיותר מהר, המחשבה שלך לא אמורה להיות על הכסף, המחשבה שלך אמורה להיות "האם עשיתי נזק כל כך חמור שאם אני לא אטפל בזה עד הבוקר זה יהיה בלתי הפיך"
אתה צריך לעשות צילום וכמה שיותר מהר.
באותו הנושא: