10 תשובות
תשלחי הודעה
מזאת אומרת לא התייבש טוב? זה גומי או נוזלי מבפנים? או נגיד מתקלף ונשבר לחתיכות קטנות ולא יורד כשכבה אחת?
לק לא יבש על הציפורניים זה לא בריא
שואל השאלה:
לא כאילו הטופ התכוונתי
זה קצת הוריד מהצבע של הלק וזה לא מבריק
אנונימית
אבל אם הוא כן יבש וזאת סתם טעות קטנה אחרת אז האמת שהייתי מבליגה
פעם הבאה פשוט תוודאי כשהיא מייבשת לך שהכל יושב טוב, באסה
שואל השאלה:
אוף זה ממש מציק לי בעין שהכל מבריק חוץ מזה כי יש לי שם נקודות ו2 נקודות פשוט נמחקו
אנונימית
אם זה לא מבריק אז יש מצב שפשוט נגעת עם משהו בציפורן או שהיא נגעה לך עם משהו מוקדם מדי
כי צריך לחכות איזה דקה שתיים אחרי שמוציאים את הידיים מייבוש לפני שנוגעים בזה
תשלחי תמונה
אם זה ממש מציק לך אז תשלחי לה הודעה
זה 10 דקות לתקן מה הבעיה
שואל השאלה:
https://ibb.co/xkyzhdjt

מקווה שרואים טוב
אנונימית
אם את מרטיבה את הציפורן או שמה שמן או משהו הצבע כרגיל?
אם כן אז זה ממש לא בעיה לתקן, פשוט לכי אליה ושתימרח לך שכבה חדשה של טופ
או שתחליפי אותה חח