תשובה אחת
יכול להיות שמתחת שריר. שריר תפוס יותר תחושת אי נעימות בזמן תנועה ולפעמים יותר צליל הדומה לקנאק. מתיחות של ההמסטרינגס והתאומים (לפי תיאור המיקום) יעזרו ככל הנראה להרגיע את המקום.