12 תשובות
אייפון עדיף בפער מכל בחינה
ומה קשה בהתקנות באייפון?
ומה קשה בהתקנות באייפון?
גלאקסי בלי שאלה בתור אחד שניסה כל הזמן אייפון וזה פשוט לא ברמה של סמסונג
קח s24 ultra עדיף מ25
אתם יכולים לעשות מינוס לעובדות..
שואל השאלה:
^^^^קראת בכלל? הבעיה באייפון זה שאין בו את כל האפליקציות של גוגל פליי
^^^^קראת בכלל? הבעיה באייפון זה שאין בו את כל האפליקציות של גוגל פליי
תאמת שאני כרגע עם אייפון ותמיד הייתי עם אייפון ב6 שנים האחרונות הרבה דיבורים על האייפון ואני מבינה אבל תבחר במה שיותר נוח לך תאמת שמעתי שסמסונג הרבה יותר מומלץ
מה הקשר כן קראתי אתה לא אמרת שאין אפליקציות אתה אמרת שקשה להתקין
שואל השאלה:
^אני לא יודע... אין לי אייפון, זה מה שהבנתי
^אני לא יודע... אין לי אייפון, זה מה שהבנתי
אז שיקרו לך
שואל השאלה:
אני לא חייזר
למה s24?
אני לא חייזר
למה s24?
איפון יותר מאובטח מהבחינה שאתה לא יכול להתקין אפליקציות פירטיות שיכול להיות בהם וירוסים
עדיף גלאקסי מדברת אחת שיש לה אייפון היה לי גלאקסי והחלפתי לאייפון לפני שלוש שנים וזה היה נחמד בהתחלה אבל לאט לאט יש בעיות עם השטח אחסון ואז אתה צריך כל הזמן לשלם מחדש וגם צריך לקנות דברים שמשוייכים רק לאפל אם זה אזניות שעולות הרבה כסף ומטענים, בגלאקסי יש יותר חופשיות אם אין שטח אחסון הטלפון לא נדפק לך פתאום ומונע ממך להכנס לכל אפליקציה עדיף לך גלאקסי זה יחסוך לך הרבה כאבי ראש
באותו הנושא: