3 תשובות
אייפד זה עדיף
אייפד, את בעצמך אמרת שהאייפון שלך במצב מצויין אז סיבה לקנות חדש, עדיף לך אייפד כדי שתוכלי לצייר עליו
יש לי אייפד והוא הרבה יותר עדיף מאייפון, הוא גם יותר זול והמסך ענק.
לדעתי אם את אוהבת לצייר או סתם רוצה טאבלט למשחקים אייפד זאת אופציה מעולה