8 תשובות
אייפון 11 הרגיל הוא מושלם זול וקטן יחסית
אנונימית
שואל השאלה:
כמה זה זול?
עדיף אייפון 11 .. זה עולה בסביבות 3000 וגם אייפון xr בסביבות ה3000 אז עדיף כבר את ה11
עולה בסביבות ה3,000 אפילו פחות
אנונימית
גם לא את ה 11 הוא נתקע.. סתם מעל זה זה כבר משכנתא הכי סביר זה 11
יש סיכוי שאני עובר מה8 ל12 מיני
הייתי ממליץ לך 11 או 12 מיני
x זה טלפון שיצא באותו יום כמו ה8 וה8 פלוס, והxr יצא שנה אח"כ(טלפונים בני 3-xr ו4-x, לא מומלץ בכלל)
שואל השאלה:
אבל 11-12 יקרים מאוד ואין כזה הבדל
ההבדל ישנה עוד שנה, כשתהייה פריסת 5g