8 תשובות
אייפון 11 הרגיל הוא מושלם זול וקטן יחסית
אנונימית
שואל השאלה:
כמה זה זול?
כמה זה זול?
עדיף אייפון 11 .. זה עולה בסביבות 3000 וגם אייפון xr בסביבות ה3000 אז עדיף כבר את ה11
עולה בסביבות ה3,000 אפילו פחות
אנונימית
גם לא את ה 11 הוא נתקע.. סתם מעל זה זה כבר משכנתא הכי סביר זה 11
יש סיכוי שאני עובר מה8 ל12 מיני
הייתי ממליץ לך 11 או 12 מיני
x זה טלפון שיצא באותו יום כמו ה8 וה8 פלוס, והxr יצא שנה אח"כ(טלפונים בני 3-xr ו4-x, לא מומלץ בכלל)
הייתי ממליץ לך 11 או 12 מיני
x זה טלפון שיצא באותו יום כמו ה8 וה8 פלוס, והxr יצא שנה אח"כ(טלפונים בני 3-xr ו4-x, לא מומלץ בכלל)
שואל השאלה:
אבל 11-12 יקרים מאוד ואין כזה הבדל
אבל 11-12 יקרים מאוד ואין כזה הבדל
ההבדל ישנה עוד שנה, כשתהייה פריסת 5g
באותו הנושא: