4 תשובות
לא
יש לי אייפון 12 פרו שעדיין עובד חצי קלאץ, לצערי אני מתגייס עוד מעט אז אני לא אחליך
תקנה מיקרוגל של סאמסונג במקום
אם הוא עובד טוב למה לקנות חדש? לא מבינה את הטבע הזה לקנות חדש כשמשהו עובד
במיוחד כשזה נוגע לסכומים של טלפון ועוד אייפון
במיוחד כשזה נוגע לסכומים של טלפון ועוד אייפון
באותו הנושא: