4 תשובות
היי זה ממש לא מאוחר מדי
אני התחלתי בגיל 11
אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל, יש אנשים במשטח החלקה שלי שהם בני 40+
זה ספורט שתלוי בזמן והתמדה
וכן את יכולה להתחרות אבל את צריכה להגיע לנבחרת ובשביל זה את צריכה לדעת את כל הקפיצות (לא כולל אקסל) והסיבובים, וזה בערך אחרי שלוש ארבע שנים
אף פעם לא מאוחר מדי להתחרות אם תרצי כל מידע כלשהו תפני אליי :)
בטח שאפשר אף פעם לא מאוחר מדי להתחילל
שואל השאלה:
אני רוצה להתחרות בתחרויות
אנונימית
מאוחר למה? להיות אלופת עולם כנראה כן? להיות מאוד מוצלחת ומרשימה אפשרי תמיד