4 תשובות
שואל השאלה:
אני בת מה הקשר
אנונימית
ואוו כן
תתחילי אף פעם לא מאוחר מדי(:
זה ממש לא מביך לבוא כשאתה לא יודע כלום
אני הייתי גם כזאת והיום אני ב3 הכי טובים בחוג שלי ואנחנו 30 ילדים בחוג
וואלה איו פה
רובנו סטרייטים
כשהייתי קטנה הייתי בחוג הזה ודווקא זה היה אחלה כדאי לך להתחיל
אנונימית