14 תשובות
לא
ולא יודע
שואל השאלה:
אני מקצוענית יאי(:
לא ולא אני אחליק על הפרצוף
מחליק, אם ללכת עם הקיר זה טוב אז אני מטורף(אני הולך בלי הקיר)
אנונימי
החלקתי פעם אחת ושברתי את התחת למה זה נראה כלכך קל
^שאלה טובה t-t
כן
זה ממש נחמד
אני גם נוסעת ברולרים אז כנראה בגלל זה
שואל השאלה:
כנל^
אנשים עם תלמדו להחליק ברולרבליידם אתם מסודרים בהחלקה על הקרח
זה פשוט אנשים עם יותר שיווי משקל
זה לא נועד לכולם
גם סקייטבורד
שואל השאלה:
יש בזה משהו ^
שואל השאלה:
אבל עדיין אפשר ללמוד עם עבודה קשה
תכלס כן
אף פעם לא