14 תשובות
כן וכן
אף פעם לא
לא
ולא יודע
ולא יודע
שואל השאלה:
אני מקצוענית יאי(:
אני מקצוענית יאי(:
לא ולא אני אחליק על הפרצוף
מחליק, אם ללכת עם הקיר זה טוב אז אני מטורף(אני הולך בלי הקיר)
אנונימי
החלקתי פעם אחת ושברתי את התחת למה זה נראה כלכך קל
^שאלה טובה t-t
כן
זה ממש נחמד
אני גם נוסעת ברולרים אז כנראה בגלל זה
זה ממש נחמד
אני גם נוסעת ברולרים אז כנראה בגלל זה
שואל השאלה:
כנל^
אנשים עם תלמדו להחליק ברולרבליידם אתם מסודרים בהחלקה על הקרח
כנל^
אנשים עם תלמדו להחליק ברולרבליידם אתם מסודרים בהחלקה על הקרח
זה פשוט אנשים עם יותר שיווי משקל
זה לא נועד לכולם
גם סקייטבורד
זה לא נועד לכולם
גם סקייטבורד
שואל השאלה:
יש בזה משהו ^
יש בזה משהו ^
שואל השאלה:
אבל עדיין אפשר ללמוד עם עבודה קשה
אבל עדיין אפשר ללמוד עם עבודה קשה
תכלס כן
באותו הנושא: