4 תשובות
שואל השאלה:
מה המחיר? אני מתאמנת שם אבל בחיים לא יצא לי להשחיז שם (ובכללי)
וגם אמרו לי שיש שם רק מישהו אחד שעושה טוב שהשני לא עושה טוב
מה המחיר? אני מתאמנת שם אבל בחיים לא יצא לי להשחיז שם (ובכללי)
וגם אמרו לי שיש שם רק מישהו אחד שעושה טוב שהשני לא עושה טוב
אנונימית
בתנובות זה בסביבות 50-70
תנובות
מחיר ממש סבבה וגג עשר דק
מחיר ממש סבבה וגג עשר דק
שואל השאלה:
זה המחיר הרגיל? אין הנחה לכאלה שמתאמנים שם?
זה המחיר הרגיל? אין הנחה לכאלה שמתאמנים שם?
אנונימית
באותו הנושא: