11 תשובות
אתה דיי תפספס המון חומר, עדיף אחרי הבית ספר לא על חשבון שעות הלימודים
סדר עדיפויות לא משהו..
אנונימית
לא אתה מפסיד חומר
לא אל
אפשר אחרי הלימודים, לא במקום
אפשר אחרי הלימודים, לא במקום
שואל השאלה:
מתכנן לעבוד יעני ב8 עד 16 אז אני אפספס תבית ספר אבל אני חייב כסף מצד שני
מתכנן לעבוד יעני ב8 עד 16 אז אני אפספס תבית ספר אבל אני חייב כסף מצד שני
אנונימי
זה ממש טחלה אני גם עושה את זה
ממש לא וגם לא יאשרו לך
אני מבינה שאתה חייב את הכסף פשוט תעבוד בלילה כאילו בערב אחרי בית ספר ישר
ככה כל בני נוער עושים
ככה כל בני נוער עושים
שואל השאלה:
מי לא יאשר לי?
מי לא יאשר לי?
אנונימי
הבית ספר קבסית הרווחה העבודה
שואל השאלה:
בסדר לא נגיד להם
בסדר לא נגיד להם
אנונימי
באותו הנושא: