7 תשובות
אני לא בארץ בכלל
לא הולכת
אנונימית
סיימתי יב
הולכת אבל לא לומדים כלום
לא הייתי מאפריל
סיימתי יב אז יש לי לימודים פעם בחודשיים אבל זהו כבר סיימתי
הולך שמבקשים
באותו הנושא: