7 תשובות
עצלן
אני לא שופטת אנשים
אין לדעת מה בן אדם עובר בתוכו
גם לי הייתה תקופה כזאת ולא הצלחתי לקום מהמיטה בגלל קושי נפשי
אבל טיפלתי בזה וככה צריך לעשות
אין לדעת מה בן אדם עובר בתוכו
גם לי הייתה תקופה כזאת ולא הצלחתי לקום מהמיטה בגלל קושי נפשי
אבל טיפלתי בזה וככה צריך לעשות
שואל השאלה:
די כבר יא יפת נפש זה עצלן נקודה
די כבר יא יפת נפש זה עצלן נקודה
אנונימי
אימלה מה יש לך
זה לא עצלן אתה לא יודע מה אנשים עוברים
זה לא עצלן אתה לא יודע מה אנשים עוברים
כן הוא עצלן הוא גורם לזה להישמע כאילו זה קשה ואז הוא מאמין לזה וזה נהיה קשה^
אם נטו בגלל שקשה לו לקום בבוקר ואין לו דיכאון לדוגמה אז כן עצלן
שואל השאלה:
כן אין לו דיכאון
כן אין לו דיכאון
אנונימי