3 תשובות
לא יודעת אבל מיטב השקעות מזכירים לי את מיטב של הצבא המעצבנים האלה
ibi אני חושב
אני משקיע דרך ibi, זה מעולה, אבל אני באמת לא מצליח לחשוב על הבדל משמעותי. כל בתי ההשקעות האלה די עושים את אותה העבודה בסופו של דבר.