9 תשובות
כן אחלה ממשק שלהם ושירות לקוחות מעולה
זה למטרת קופת גמל? או משהו אחר
שואל השאלה:
כן קופות גמל
אנונימית
כן אחלה שם
לכמה זמן את הולכת לשים? ואיזה סכום התחלתי
את האמת יש לי חשבון ספארק שם וממש סבבה
כן ממש טוב
שואל השאלה:
לא יודעת לכמה זמן כמה שיותר אני מניחה סכום התחלתי עדיין חושבת
אנונימית
*לא ממליץ* אבל אני הייתי מעדיף לשים את הסכום במקום אחר על מדד כלשהו לטווח ארוך גם כי פחות עמלות מיותרות שחוסך לך המון כסף
ואם מדובר על סכום שהוא מעל 10 אלף+
הייתי הולך על מסחר עצמאי לטווח ארוך על קרן מחקה מדד כלשהי sp500
שואל השאלה:
איך עושים את זה? גם דרך בתי השקעות לא?
אנונימית
יש לך את מיטב נגיד ועוד כמה בתי השקעות בארץ הייתי ממליץ לך להכנסה בפייסבוק לקבוצה של השקעות לעצלנים הם מאוד עוזרים ונותנים מלא ידע שווה מלא כסף