5 תשובות
תשקיעי בנוסף אבל זה לא מיותר
עברית זו שפת האם שלך ככה שאם תדברי בעברית יהיה לך קליל ואת מבינה שמבינים אותך פה לא משנה מה תגידי מצד שני את לא תוכלי לדבר אנגלית רופף בחול, אז כן לגעתי תשקיעי באנגלית או דפה אחרת. בהצלחה
את חיה בישראל, קודם כל את צריכה לדעת לדבר ולכתוב נורמלי, הרי עברית היא שפה שיש פה בכל מקום.
אחר כך, אנגלית. אבל אם את בישראל, קודם כל עברית בשביל להסתדר
אחר כך, אנגלית. אבל אם את בישראל, קודם כל עברית בשביל להסתדר
שואל השאלה:
daboorzar
זה לא אומר שלא אשקיע באנגלית. פשוט להתעסק יותר בעברית.
daboorzar
זה לא אומר שלא אשקיע באנגלית. פשוט להתעסק יותר בעברית.
אנונימי
זו השפה שאת מדברת בה... כמה את כבר צריכה להשקיע? תשקיעי בלימודים וזה יספיק לך, לא מעבר.
אנונימי
באותו הנושא: