9 תשובות
תקני טלפון לעצמך
שואל השאלה:
הלוואי שיכלתי באמת
למה לא?
שואל השאלה:
אין תקציב
והוא יצליח איכשהו להחזיר את זה על בטוח
אז תעבדי אם זה חשוב לך לשלוט יחסית על עצמך
שואל השאלה:
אני בת 14 אין עבודות
ועוד פעם זה לא יעזור מניסיון
הוא יקח לך את הטלפון שתיקני לעצמך?
שואל השאלה:
כניראה
היי לך,
קוראת את המילים שלך ומרגישה את תחושת התסכול מחוסר העצמאות שנראה שאת חווה.. מתארת לעצמי כמה מאכזב זה להרגיש שלא סומכים עלייך ועל שיקול דעתך וכמה מצב כזה יכול אולי לגרום לתחושה של כעס ואובדן שליטה..
עצם זה שאמרת את מה שאת מרגישה וחושבת יכול להראות כמה כוחות יש בך..
אולי שיתוף של חברות, בני משפחה נוספים או אפילו אנשים מצוות בית הספר יכול לעזור בהתמודדות..
כמתנדבת בעמותת סה"ר- סיוע והקשבה ברשת, מזמינה אותך לצ'אט אישי, במחרב מכיל ונטול שיפוטיות שזמין עבורך 24/7. נשמח להיות איתך ולדבר איתך מתי שרק תרצי... אנחנו מחכים לך.
מצרפת לך לינק לצ'אט.
שלך,
מתנדבת סה"ר