7 תשובות
לא מוזר בכלל
נע. לא כזה נורא
קצת מאוחר אבל בדור של היום אפילו לילדים בגן יש טלפון
לא מוזר
לא, לגיטימי לדעתי אבל אולי מאוחר טיפה
יש הרבה דברים ברשתות ובאינטרנט שהלוואי שלא הייתי נחשף אליהם בכיתה ו ו-ז
אז כן יכול להיות קצת מאוחר אבל לדעתי זה עדיף
קצת מוזר כי ילדים היום בכיתה ב עם טלפון