18 תשובות
זה הגיוני במיוחד עם המצב עכשיו יש מלא לחץ וגם כי את עוד צעירה זה לא תמיד סדיר
שואל השאלה:
אני דיי משתדלת לאכול בריא גם במצב הזה ולשתות הרבה מים
אני דיי משתדלת לאכול בריא גם במצב הזה ולשתות הרבה מים
אנונימית
זה בסדר גם לי יש את זה לפעמים... הכל טוב
יואו נו דיי לא לדבר שטויות^^
הגיוני
אין למה לנסות לסדר את זה ככה הגוף מתרגל
אין למה לנסות לסדר את זה ככה הגוף מתרגל
שואל השאלה:
בטח שאני עשיתי אני בת 13 לא?
בטח שאני עשיתי אני בת 13 לא?
אנונימית
מה הקשר הריון היא עדיין ילדה
עם הזמן זה יסתדר לך אל תדאגי
עם הזמן זה יסתדר לך אל תדאגי
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולן מעריכה ממש❤
תודה לכולן מעריכה ממש❤
אנונימית
אולי את בהריון
כן הגיוני, הגוף שלך עדיין מתבגר ומסתגל ובשנה שנתיים הראשונות הוא לא הכי סדיר בעולם, בגיל 16 זה אמור להתייצב סופית
שואל השאלה:
מה עושים
מה עושים
אנונימית
שואל השאלה:
אני בלחץ
אני בלחץ
אנונימית
יש לי חברה שקיבלה אחרי חודשיים.. אבל עם את ממש לחוצה אז לכי לרופא לומרות שזה כלום ניראלי
שואל השאלה:
כן הבעיה שזה כבר יותר משלושה חודשים אני לא יודעת מה לעשות
כן הבעיה שזה כבר יותר משלושה חודשים אני לא יודעת מה לעשות
אנונימית
תשאלי את אמא שלך
בטח
שואל השאלה:
עדכון
עדכון
אנונימית
שואל השאלה:
הוא עדיין לא הגיע
הוא עדיין לא הגיע
אנונימית
באותו הנושא: