18 תשובות
זה הגיוני במיוחד עם המצב עכשיו יש מלא לחץ וגם כי את עוד צעירה זה לא תמיד סדיר
שואל השאלה:
אני דיי משתדלת לאכול בריא גם במצב הזה ולשתות הרבה מים
אנונימית
זה בסדר גם לי יש את זה לפעמים... הכל טוב
יואו נו דיי לא לדבר שטויות^^
הגיוני
אין למה לנסות לסדר את זה ככה הגוף מתרגל
שואל השאלה:
בטח שאני עשיתי אני בת 13 לא?
אנונימית
מה הקשר הריון היא עדיין ילדה
עם הזמן זה יסתדר לך אל תדאגי
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולן מעריכה ממש❤
אנונימית
אולי את בהריון
כן הגיוני, הגוף שלך עדיין מתבגר ומסתגל ובשנה שנתיים הראשונות הוא לא הכי סדיר בעולם, בגיל 16 זה אמור להתייצב סופית
שואל השאלה:
מה עושים
אנונימית
שואל השאלה:
אני בלחץ
אנונימית
יש לי חברה שקיבלה אחרי חודשיים.. אבל עם את ממש לחוצה אז לכי לרופא לומרות שזה כלום ניראלי
שואל השאלה:
כן הבעיה שזה כבר יותר משלושה חודשים אני לא יודעת מה לעשות
אנונימית
תשאלי את אמא שלך
שואל השאלה:
עדכון
אנונימית
שואל השאלה:
הוא עדיין לא הגיע
אנונימית